سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در انتهای بلوار دریا می باشد و افتتاح آن در سال 1385 بوده است. اسکله تفریحی کیش درست پشت بازار ونوس قرار گرفته است و نزدیک به بولینگ مریم می باشد. اسکله تفریحی کیش با عرض 18متر  و طول 437 متر حدود 10 هزار مترمربع مساحت دارد. محیط‌های اقماری اسکله ، انواع امکانات را دارد و شما هر چیزی که انتظار دارید را فراهم کرده است.

مواردی که محبوبیت اسکله تفریحی کیش را زیاد کرده است بسیار است از جمله :

1.      مرغ های دریایی

2.       ماهی های رنگارنگ

3.       شناور های آکواریوم

این شناور ها یک ساعته می باشند و موزیکال هستند . بر خی از این شناور ها کفشان شیشه است و برخی ها دورشان که به وسیله شیشه های موجو.د شما می توانید ماهی ها و موجودات دریایی را ببینید و لذت ببرید.

4.      دسترسی آسان و در مرکز شهر بودن

5.      نزدیک بودن به کلوپ های تفریحات دریایی

برای انجام تفریحات هیجان انگیز و لذت بخش دریایی می توانید از کلوپ هایی که نزدیک اسکله تفریحی وجود دارند استفاده کنید. مثل: پاراسل، شاتل، غواصی، فلای برد، قایق سواری، اسکوتر زیر دریایی، بنانا و ...

برای تهیه بلیت تفریحات دریایی می توانید به آژانس " ایرانیان آتا" واقع در بلوار اندیشه، ساختمان اندیشه، ساختمان شماره 10 مراجعه کنید که نزدیک به اسکله تفریحی می باشد و حدودا 3 الی 4 دقیقه با اسکله پیاده روی دارد. و حتی برای راحتی خودتان می توانید تفریحات را به صورت آنلاین از سایت آفرکیش خرید نمایید . پرسنل آفرکیش در کوتاه ترین زمان ممکن عکس بلیت را برای شما در واتس اپ، تلگرام، ایمیل و .... ارسال می کند و شما نیازی به پرینت بلیت ندارید و با عکس بلیت می توانید از تفریحات مورد نظر خود استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

سایر خدمات آفرکیش:

تور لحظه آخری کیش

اجاره ماشین در کیش

تفریحات کیش

غواصی در کیش 

سافاری در کیش

خرید در کیش